Måndagen..


Oro och funderingar har gjort att jag har haft ont i magen idag.
Jag förstår inte riktigt allt. Men vill försöka.

Dagen annars har varit bra när jag kopplat bort funderingarna.
Gick upp vid halv elva, åt frukost med lotta, vi kollar på alla våra morgon program på tvn :) hehe..
Drack Kaffe, ringde ett samtal ang en faktura dom ändrat datum på.
Städat rummet, bäddad i nya sänkläder.
Sorterat tvätten.
Åt lunch med Lotta hemma :)

Sen tog jag en promenad till stan, Kan säga att det var isbana ute, höll på ramla flera gånger.
Skickade tillbaka några av skorna jag beställt och inte kunde ha.
Ner och köpte tröjan jag hade kollat på.
Men när jag kom hem blev jag lite osäket, så kanske byter den :P
Handlade lite matvaror på väg hem också.

Lotta hade börjat tvätta, och bakat en kaka!
Annars har det varit en lugn dag, bara varit. Åt midda och nu ligger jag fortfarande i soffan!


Imorgon kommer Mammamu hit! Ska hjälpa henne med håret som vi skulle gjort idag, men hon hann inte.
Sen får jag se vad resten av dagen bjuder på. Funderar på besöka värmen en kvart!!

Har redan bokat resten av veckan typ. Kanske blir det hänga med Jojjo på onsdag, sen torsdag och fredag blir det hjälpa Jojjo och Martin att städa ut nya lägenheten.
Planen är att hinna göra det utan dom ;) För att hjälpa till att flytta gör jag absolut inte!!!
hehe..

Helgen ska det nog bli lite alkohol igen!

Funderar på tjejfest på Lördag!! Eller Uppsala kankse!

Jaja nog om det Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0