Kaffe

Dricker kaffe och funderar.
En sån dag idag, många tankar, frågor och åsikter.

När jag startade bloggen sa jag att jag skulle skriva ett lite mer personligt inlägg om mig.
Kankse är dags för det nu.

Som dom flersta vet så är jag full av energi jämt. Jag är sprallig och glad.
Jag lever precis som jag vill leva mitt liv, vara ute, njuta, dansa, träffa människor!
Jag har dom senaste åren vuxit som människa. Jag ser stor skillnad och jag hoppas många andra ser det också.
Jag har ju alltid varit snäll, men har kunnat uttryckt mig hårt, och inte tänkt mig för när det gäller åsikter. Men kan väl säga att man var ung och dum.
Visst jag är bara 21 men jag kan säga att jag känner mig vuxen iaf. Vissa blir vuxen i tidig ålder, andra växer aldrig upp.
Jag har ju lärt mig hur livet fungerar, att kunna ta ansvar för mycket. Och då kan man kalla sig vuxen tycker jag. Men man lär sig alltid nya saker som vuxen.
Åldern är bara en siffra.
Allt annat är ett beteende!!

Jag dömmer väldigt väldigt sällan människor. Men känner att jag själv blir dömd ibland, och det får mig att växa faktiskt. Även om man för studen ibland kan bli väldigt osäker på sig själv och ledsen.

Mina vänner är min stryka!
Min familj är min styrka!


(Blev ett konstigt inlägg, går inte att skriva som man tänker sig ibland, utan allt bara öser ur än.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0