Där ser man!

Där ser man!
Ni läser, vad roligt!

Har nyss vaknat och gått upp. Vaknade första gången vid halv åtta pigg och tänkte jag bör gå upp och göra någon nytta innan jobbet.. Men jag somnade om och blev döds trött!

Musiken är på slagen så jag vaknar till lite, Kaffet är på slaget och frukosten ska strax göras.
Ska få ordning på rutinerna. Semestern är över sen en vecka tillbaka men jag lever i min egen värld.
Måste man ha rutiner? Jag har ju igen mer än mig själv att rätt mig efter, så jag kan ju ta allt som det kommer ist :)

Borde bli människa, dvs slänga mig i duschen, skrubba fram glansen och skina lite!
Jobbar 14-20 idag på Glitter i Valbo!

Nu spelas bland annat: 
I walking in memphis.
Son of A preacher Man.


Höstångest!
Ja ni hörde rätt, Jag har ångest över att hösten är här!
Jag har inte klar med min sommar! Visst den har varit underbar på många sätt!
Har träffat många nya underbara människor. Kan inte direkt skriva alla nya namn för det skulle sluta med en katalog!

Ska vi ens nämna Söderhielmska?!
Kan säga att för mig har nog sommaren varit där! Alla glas vin jag druckit och där man träffat alla glada och goa människor.
Har många roliga minnen, minnen som får mig att skratta, le och gråta!

Mannen på 60 år! Som bjöd upp mig helt ensam inför alla människor för dans! Jag skratta så mycket, för jag trodde han drev med mig, men icke! Där stod jag för nästan ett fullsatt Söderhielmska och dansade!
Tanken slog mig lika fort, `Jag gör hans kväll`
Jag fick ju han att vara lycklig för stunden! Jag vill ju trotsallt sprida min Livsglädje!

Och om sanningen ska fram..
Fanns det ju ett Ögongodis där hela sommaren också!
(fler minnen kommer säkert)

Nu ska jag skina genom genom denna dag!! I alla fall försöka!



Puss och kram Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0