Se fram emot?

Se fram emot?
Har jag det? kanske i morgon då jag går hem från jobbet och vet att jag har en ledig fredag som jag ska spendera precis som jag vill.
Har inte bestämt om det blir fixa mitt rum lite mer personligt..
 Dra täcket över huvudet..
 Ligga i sängen..
Kolla film..
Träffa vänner.
(Det visar sig som sagt)

I morgon blir det jobb 14-17 ska bli skönt att det inte blir mer än så.. känner mig ganska slut.
Fast dom två sista dagarna på jobbet har jag inte känt mig sådär att jag måste låta överdrivet trevlig.. Utan jag har valt att ta fram den trevliga sidan och oj vad roligt jag haft, även fast budgeten går segt. Så har jag pratat på som tusan vissat flera olika smycken, haft riktigt roligt! Skrev en lapp åt mig själv vid kassan idag för pepp..

(Ge nu kunden allt av det extra)  
Det gav resultat, när kunden säger å tack så hemskt mkt för hjälpen så svarar man det var så lite så! så slutar det med att dom måste säga något extra igen, typ det betyder jätte mycket att du hjälpte mig.
Då blir Isabella Glad :)

Jag hoppas det fortsätter så här och, att jag inte kommer tillbaka in i funderingarna.
Fast det har jag ju, men nu på något vis har jag lärt mig stänga av det lättare än innan..

Hoppas på mer sömn i natt, natten som var sov jag 2.5 timme.. Och hade öppning och stägning på jobbet, var där  från  9 - 20! 
JAG VAR FAN DUKTIG TYCKER JAG!

Puss o kram Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0