Hård?

Hård?
Vet inte vem som kommenterat mitt förra inlägg.. men din fråga var om jag inte var lite hård mot mig själv.
I denna situation så nej, Känner att jag varit mycket elak och inte tänkt så mycket. 
Har som sagt sårat en annan, genom att jag gjorde slut, och att krossa någon är jobbigt att leva med.
Han var en underbar vän!

Vet inte vad jag mer ska svara..

Jag önska att det var jag som blev sårad/krossad ! För det är inte lätt att en annan gråter på grund av mig, och mitt beslut. Bara jag som kan tycka så?

Hur vet man när man gör rätt beslut? hur vet man vad man vill?
Kommer jag kunna få bort min mag-smärta?
 Kommer jag glömma att jag sårat och känna lycka?
Känner lycka när mina vänner finns där och får mig på andra tankar men funderingarna och allt kommer ju ikapp än..

Jaja.. svårt för andra att sätta sig in när jag inte kan förklara allt. Men kan inte öppna upp mig för mycket här.
Lite privat liv även om det är skönt att skriva av sig.


Puss o kram
Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0